Home ستون آزاد آرشیو ستون آزاد نامه خامنه ایی به مکرون !-اسماعیل هوشیار

نامه خامنه ایی به مکرون !-اسماعیل هوشیار

در پی قتل یک معلم در پاریس و بریدن سر او به دست یک مسلمان افراطی، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه قاطعانه به دفاع از نظام سکولار و آزادی بیان در کشورش برخاست، حتا اگر چاپ و نمایش قدیسین باشد…
علی خامنه‌ای، رهبر مسلمین جهان هم ، با گذشت یک هفته پس از این اظهارات مکرون، پرسیده است : «دشنام و اهانت به چهره‌های درخشان و مقدس ، آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتها نیست ؟
به دنبال این پیام رهبر مسلمین جهان ، یک جوان مسلمان در شهر نیس فرانسه 3 نفر مسیحی دیگر را کشت . رهبر مسلمین جهان باز هم هیچ انتقادی نکرد و در دلش این ترورها را ستود و گفت ما فعلا خودمان پشممان ریخته و مثل قبل نمیتونیم آدم بکشیم ، ولی هرمسلمانی سلول خفته ترور دراروپا است که هر جا لازم باشد بیدار اسلامی میشود !
رهبر مسلمین جهان فرمودند : حالا چند سر هم بریده شود ، باید به ما مسلمین فحش بدهی نامرد ؟ مگر بار اول است که در پاریس سر میبرند ؟ چطور در مقابل تعدادی سر بریده شده ناقابل ، قرادادهای کلان اقتصادی پرشیتیل با ما را نمیبینی ؟ یادت هست چند سال پیش با سرفرازی سر بختیار را خودمان بریدیم و بعد خودتان قاتل را در ازای قراردادهای اقتصادی با دسته گل آزاد کردید…حالا هم 3 نفر دیگر را در شهر نیس فرانسه میکشیم تا بفهمی با مارمولک بازی نمیشه ماها رو از سر سفره ایران بلند کرد . اروپا فکر کرده ما حالیمون نیست .
اصلا ملعون این لقمه ایی بود که شماها توی جیب عبای ما گذشتید ، سال 1357 ماها فکرش را نمیکردیم که در گوادلوپ برای ما لقمه بگیرید . امام خمینی با شتر به پاریس نرفت که با ایرفرانس وارد ایران شود … حالا بعد 50 سال میخواهی با برجام هم ما را زنده نگه داری و هم فحش میدهی بچه پرو ؟
این هم تناقض را چطور جواب میدهی ؟ این همه تبعیض را چطور توجیه میکنی ؟ چرا بریدن سر فرانسوی با بریدن سر بختیار باید تفاوت داشته باشد ؟ چرا از بریدن سر بختیار عصبانی نشدی و الیزه قاتل را آزاد هم کرد ، ولی حالا برای سر فرانسوی بریده شده ، الیزه به هم ریخته ؟
خلاصه که مسیو ما همینیم . اسلام همینه . همانطور که امام خمینی فرمود کسانی که میگویند اسلام نباید سر ببرد آدم نیستند . برجام و فرجام هم حالیمون نیست . درآخر یادت نرود که قراردادهای خفنی باز هم میتوانیم ببندیم . بیا و توبه نصوح کن و اون شارلی هبدوی بی تربیت را درش را با سیمان تخته کن .
کشور و ملت فرانسه در تاریخ اروپا همواره از پیشتازان سربریدن با گیوتین بوده‌اند . قانون اساسی فرانسه و ساختار دموکراسی این کشور سکولاریسم و جدایی مطلق دین از سیاست با عقد قرادادهای خفن اقتصادی جور در نمیاد . اینطور که نمیشود هم با قلب و مغز تروریست یعنی ما قرارداد اقتصادی ببندی و حافظ پدر خوانده تروریسم باشید و هم هی فحش بدهی ؟ جامعه فرانسه متناقض نمیشود ؟
30.10.20200

اسماعیل هوشیار
hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

www.tipf.info
تیف – tipf.info