Home ستون آزاد آرشیو ستون آزاد اراده سیاسی و توان اجرایی !-اسماعیل هوشیار

اراده سیاسی و توان اجرایی !-اسماعیل هوشیار

کرونا در کره زمین چگونه جولان میدهد ؟ افزایش هشداردهنده جان‌باختگان در اسپانیا … در ایتالیا حدود 600 نفر در یک روز جان دادند ، درخواست ایتالیا برای کمک از دنیا ، حکومت اسلامی ایران هنوز مقام دوم درتولید جنازه را دارد… درحکومت اسلامی ایران تیغ سانسور و سرکوب هنوز تیز میشود . حضرات حاکم اصلا کاری به شرایط اضطراری مرگ و میر ندارند . برای ماندن بیشتر فقط باورهای غلط عوام را صیقل میزنند و جهش قورباغه ایی مقام ولایت فقیه را حفاظت میکنند ، باشد که در سایه همین عملکرد فاشیسم حاکم دینی ، عوام هم به آرامی از جهالت الله و دین ، بیدار و دور شود .



جناب عقب مانده ای که هی فریاد میزنی به خاطر کرونا تحریمها لغو شود … فرض کنیم همین فردا تحریمها لغو شد ، مافیای حاکم دینی همین حالا نشان بدهد با لغو تحریمها چگونه میتواند کرونا را مهار کند یا شکست دهد ؟ هنوز تحریمها لغو نشده ، تمام هدایای غربی برای مقابله با کرونا از عراق و لبنان سردرآورد ، تمام امکانات مقابله راهی بازار سیاه شود و توسط مشتی قورباغه مسلمان فقط در بازار سیاه فروخته شود … و در کنار این همه نشان دادن بی لیاقتی ، خواستار لغو تحریم هستند که چکار کنند ؟جناب حاکم ابتدا نشان بدهید لیاقت مدیریت بحران را دارید . تا همین حالا تمام تجربه مدیریت 40 ساله نظام فراتر از روغن بنفشه و آیات جادوگری قرآن … نمیرود .



فاجعه کرونا شدیدتر هم میشود ولی موضوع تحریمها و فشار روی مافیای دینی حاکم در ایران موضوعی کاملا سیاسی است که با هر فاجعه ایی قابل لقمه زدن نیست . نظام دینی حاکم در ایران اگر لیاقت مدیریت داشت ، میتوانست بحران را مدتها پیش وادار به عقب نشینی کند . مثل چین که حالا مهار کرده ، کره جنوبی و مواردی دیگر از جدیت…



جناب کارشاس اسکولی که تحریم‌ها علیه ولایت فقیه را مانعی جدی در مبارزه با کرونا دیدی ، ایتالیا و اسپانیا و بقیه دنیا تحریم نیست در حکومت اسلامی هم مشکل وجود تحریمها نیست مشکل اصلی در عدم مدیریت بحران و ناتوانی سیستم است . تا چند روز پیش پروازهای هواپیمایی ماهان به چین ادامه داشت. روحانیان به دلیل تعصب مذهبی با قرنطینه شدن شهرها و اماکن مقدس مخالفت کردند . به عوام توصیه میکردند که به دعا و جادوی قرآن پناه ببرند و همزمان موارد لازم برای مقابله با کرونا را به عراق و لبنان ارسال میکردند …

حالا شماها مدعی هسیتد لغو تحریمها لیاقت مدیریت بحران را به سیستم میدهد ؟



درخواست برای لغو تحریم آخرین حرف و قدم است و اولین قدم اثبات جدیت برای مدیریت بحران ، اگر جدیتی باشد و دیده شود اساسا نیازی به درخواست لغو تحریم نیست ، تحریم زیر سایه جدیت سیستم ، عملا کار بردی نخواهد داشت ، ولی وقتی هی تکرار میکنی یا فریاد میزنی که تحریمها لغو شود بدون شک زیر چتر این فاجعه دنبال زدن لقمه های سیاسی هستند .


حکومت اسلامی ایران 40 سال است که عملا ثابت کرده ، اراده ایی سیاسی برای مدیرت هیچ بحرانی را ندارد که توانش را هم ندارد ، تنها اراده دیده شده در این 40 سال اختلاس و دزدی و سرکوب مردم است .


برای مقابله جدی با کرونا ابتدا اراده سیاسی لازم است که ندارند و توان مدیریت جدی هم ندارند

 hoshyaresmaeil2017@hotmail.com

22.03.2020


  .