Home آرشیو هپلی سقوط بالگرد ریاست جمهوری ومصاحبه هپلی با امام زمان

سقوط بالگرد ریاست جمهوری ومصاحبه هپلی با امام زمان

سقوط غم انگیز بالگرد ریاست جمهوری موجب تالم و تاثر بسیاری شد بطوری که شیرینی فروشها یکشبه پولدار شدند و استاندار آذربایجان در جا سکته کرد. ولی  متاسفانه آنچه  در این میان  بدان پرداخته نشد اظهارت بسیار مهم  فرماندار نیشابوربود که گفت  امام زمان را در مسیر سقوط بالگرد رئیسی دیده‌اند که مضطرب بوده است.

البته تا آنجا که ما می دانیم، در آن منطقه فقط خرس پیدا می شود و جنبندهُ دیگری نیست. حالا این خرس چه نام داشته و مسلمان بوده یا نه، این را به ما نگفته اند. البته این را هم یادشان رفته اضافه کنند که اگر خرس آمده و حرف زده، این هم یک معجزه است که زیر دست و پا رفته. متأسفانه شیعیان محترم عادت دارند که معجرات حیوانات را، مثل آهویی که با امام رضا حرف زد، از قلم بیاندازند و هر چه هست پای خودشان بنویسند. ما در بارهُ این تعرض به حقوق حیوانات حرف بسیار داریم ولی در شرایط عزاداری مطرح نمی کنیم تا مجلس بر هم نخورد.

برگردیم سر امام زمان که در سال های ستمشاهی از او خبری نبود و هر که هم ادعای دیدنش را می کرد، می گرفتند و ادب می کردند تا برود عینک بخرد و حساب دهانش را هم نگاه دارد. ولی از وقتی حکومت عدل اسلام آمده، دائم این طرف و آن طرف پیدایش می شود، خودی نشان می دهد، اظهار نظری می کند، متلکی می گوید، نصیحتی می کند و می رود.

ظاهراً از وقتی که عده ای پیدا شده اند و حکومتی را که قاعدتاً سهم او بوده، مصادرهُ انقلابی کرده اند و به اسم خودشان سند زده اند، کک به تنبانش افتاده که نکند همه چیز را بخورند، برود و سر ما بعد از این همه انتظار بی کلاه بماند، چون اگر ما منتظر امامیم، خود او هم منتظر است که بیاید ارثش را بگیرد که بقیه بالا کشیده اند. اینطوری وضعش شده مثل تبعیدیانی که در خارج مانده اند و مالشان در داخل خورده شده و کاری از دستشان برنمیاید.

در شرایط فعلی، ورود صاحب الزمان به ایران اشکال جدی دارد. تا این رژیم هست. ممنوع الورود است و اگر بیاید ممنوع الخروج میشود. برای همین هم هست که یواشکی خودش را نشان میدهد و در میرود، طی الارض میکند.

حال همین مسئله باعث شده تا آنهایی که مترصد فرصت هستند، وقت و بیوقت از اسم و شهرت او سؤ استفاده کنند و هر پیغامی که میخواهند به بقیه بدهند، از قول اما زمان بدهند. تعجبی هم نیست. وقتی برای امامان مرده هزار جور حدیث جعل میکنند، برای زنده اش هم میکنند دیگر. تبعیض که نداریم. آخوند نه به مال زنده رحم میکند و نه مرده،  میخواهید امام باشید، میخواهید نباشید.

جالب این است که مهدی دونده، فرماندار نیشابور گفته که از یکی از بزرگان نیشابور که معلوم نیست کیست و با امام زمان در ارتباطه، ایشون رو دیده که امام زمان  در مسیر سقوط بالگرد رئیسی با استرس مُدام در رفت و آمد بوده، طوری که انگار منتظر رسیدن مسافر است و در نهایت گفته که قرار نیست معجزه‌ کنم!؟ هیچکس هم به او نگفته که خوب، پدر جان، تو که قرار نیست معجزه بکنی، آمده ای اینجا که چه کنی. همین بمانی لای دست و پای تیم امداد؟ اقلاً به اندازهُ پهپاد ترک از خودت خاصیت نشان بده و جای لاشه را به بقیه بگو که باورشان بشود خاصیتی داری. امام که اینقدر بی خاصیت بشود که به درد نمیخورد. منتظرت هستند که کاری بکنی، نه اینکه بگویی امروز حالش نیست، شاید دفعهُ دیگر معجزه کردم. همینجوری ول سابیدی که آخوند ها آمدند سهمت را بردند.

البته سایت تابناک قبلا با  ویدئویی که نشان می داد  فردی در کنار لاشه بالگرد حضور دارد پخش کرده بود ولی  معلوم نبود آن فرد کیست؟ یکی از بازماندگان است یا یکی از امدادگران . حال با خبری که فرماندار نیشابور داده  به احتمال قوی حدس زده می شود این فرد امام زمان بوده است و معلوم شد که عمامه اش را در محل جا گذاشته. ظاهراً میخواسته علامتی از وجود خودش بر جا بگذارد.

مانده است این سؤال که آمده بوده برای چه؟ معجزه که قرار نبوده بکند، پس چی؟

عمامهُ امام زمان که در محل جا مانده از ویدیوی تابناک

این خبری نبود که هپلی بتواند از آن بسادگی بگذرد . امام زمان به محل حادثهُ ریاست جمهوری اسلامی بیاید و بی اعتنا بگذرد و بگوید معجزه خبری نیست؟ بود و نبود دین و ایمان و کشور مطرح است .از این رو هپلی خود را به نیشابور و به واسطهُ آن بزرگ نیشابوری مصاحبه ای با امام زمان انجام داد.

هپلی : بسمه تعالی شانه حضرت امام زمان . آیا این صحت دارد که جنابعالی در کنار بالگرد ریاست جمهوری بوده اید.

امام زمان : بله . منظور؟

هپلی : رفته بودید آنجا چکار، جا قحط بود؟

امام زمان : مؤمن ! من  از ترس دستگیری توسط جمهوری اسلامی  دائم  در دشت و بیابان سرگردانم. آنروز به آن منطقهُ کوهستانی پناه برده بودم و آنجا قدم می زدم که این بالگرد زمین خورد. البته به حیات وحش هم علاقه دارم و اگر خداوند اجازه میداد محیط بان می شدم که خیرم به کسی برسد، وگرنه کاری که برای آدمیان از دستم بر نمی آید. می گفتند آن جا خرس های خوب و خوش ترکیب و خوش اخلاقی دارد، رفته بودم ببینم راست می گویند یا نه که بی هوا هلیکوپتر افتاد و همهُ جانوران را فراری داد . چون کدام جانور است که آخوند ببیند و در نرود؟

درست است که طی الارض من مجانی است، ولی به هر صورت وقتم تلف شد، خرس هم ندیدم.

هپلی : شما کاری برای این سید مظلوم و آن امام جمعه نمی توانستید بکنید؟

من اگر باید کسی را نجات بدهم مردمان بی گناه غزه و رفح  و گینه و هزار جای دیگر است . رئیسی تا زنده بود حکم اعدام و کشتن داد و اگر زنده بود باز هم می کشت. او به تعبیری متخصص مرگ بود و قصاب ایران لقب گرفته بود خوب حالا خودش در دام مرگ افتاد، مرگ همیشه برای همسایه اتفاق نمی افتد . چرا باید او را نجات می دادم ؟ بخصوص  حالا که او را با سلام و صلوات در بهترین جا و مقدس ترین جا دفن کرده اند و شما باید فکر آن هزاران جوان  کشته شده بدون گور و بدون نام و نشان باشید که  زیر آوارها خاک  با لودر دفن شدند و مادران و پدران آنها هنوز در حسرت دیدن گورشان هستند

هپلی: خوب معجزه که می توانستید بکنید.

امام زمان: مگر معجزه همین طوری است؟ هر کس مرا می بیند می گوید معجزه کن، من این را می خواهم، آن را می خواهم و خواسته ها پایان هم ندارد. معجزه که خم رنگرزی نیست. تازه مگر من لوطی غلامحسین هستم که برای سرگرمی مردم برنامه اجرا کنم؟ حساب شأن مرا هم داشته باشید.

معجزه باید هزار جور مراحل اداری را طی بکند تا برسد به دست مشتری. من هم دیگر حوصلهُ این کار ها را ندارم. هر کس معجزه می خواهد خودش هم برود دنبال تشریفاتش. بیکارم مگر؟

هپلی: به داد رئیس جمهورمان که نرسیدید. به داد خودمان کی می رسید؟ اصلاً برای چه باید منتظر شما بمانیم؟

امام زمان: اولاً مگر من گفتم که منتظرم باشید؟ خودتان یک چیزهایی سر هم کرده اید و برای من مسئولیت درست کرده اید، به من چه؟

دوم اینکه اگر می توانستم کاری بکنم، برای خودم می کردم که از سرگردانی در بیایم. بدتر از هلندی سرگردان، باید دائم این ور آن ور بچرخم.

سوم این که هر که منتظر من باشد، اصولاً ول معطل است. بروید برای خودتان فکر کار و زندگی باشید.

آخر هم این که اگر دنبال پول درآوردن هستید، بهترین ارز الان ارز دیجتالی است ! بارتان را ببندید.

– پس جنابعالی هیچ احساس همدردی با این شهدا ندارید؟

– من دلم برای افسران نظامی می سوزد که بخاطر انجام وظیفه در این حادثه جان باختند و برای دیگران مگر دیوانه باشم که متاثر شوم . احتمالا رئیسی خودش از این بابت متاثر است که مرگ او فاقد امضای خودش است . به هر حال می بینیم دفن رئیسی هم خالی از تفریح نبوده است مگر نمی بینی که رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران را گرفته اند که چرا آمار فروش شیرینی بالا رفته است .

هپلی: یعنی شما حتی عزادار رئیس جمهور اسلامی هم نیستید؟

امام زمان: ابداً! تنها عزادار واقعی مرگ رئیسی ،آن مامور ژاندرمری است که هنگام ادای احترام به تابوت رئیسی خشتکش پاره شد و با شورت مشکی که پوشیده بود نشان داد  واقعا از ته قلب عزادار است. لبخند زیبایی بود.

هپلی -البته امیدوارم این مصاحبه موجب نشود برای شما پرونده ای درست کنند و شما را عامل سرنگونی بالگرد جا بزنند .از وقتی که به من دادید سپاسگزارم. الْغَوْثَ  أَدْرِكْنِى، السَّاعَةَ االْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ.

پنج شنبه – ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

2024-05-30