Home خبرها ارشیو خبرها تکذیب سخنان آقای شهرام همایون
ارشیو خبرها - خبرها - ژوئن 3, 2021

تکذیب سخنان آقای شهرام همایون

اخیرا برنامه ای در یوتیوب انتشار یافته (*) که آقای شهرام همایون، مجری برنامه های تلویزیونی کانال 1 در دقیقه 33:07 آن ادعا میکنند که جبهه ملی، حزب دموکرات کردستان ایران، حزب دموکرات کردستان، شورای گذار و حزب تضامینی اهواز – الاهواز -کنفرانسی برای اپوزیسیون گذاشته اند. ایشان سپس ادامه میدهند که: “اینها شاخه عربستان هستند” و “در حقیقت بهانه ای به دست جمهوری اسلامی [میدهند] که مردم میخواهید از دست ما راحت شوید و گیر عربستان بیافتید؟”. آقای همایون سپس خود با بردن نام جبهه ملی، همایون مهمنش، کامبیز قائم مقام و دو تن دیگر، سوال میکنند مگر چنین چیزی ممکن است؟

به اطلاع میرساند که ادعای آقای همایون در مورد شرکت ما در کنفرانس نامبرده کاملا بی اساس است و ما هیج اطلاعی از چنین کنفرانسی نداریم. دیگر اینکه نمیدانیم آقای شهرام همایون به چه منظور، جبهه ملی ایران، سازمانی که به شهادت تاریخ از آغاز موجودیت خود در 72 سال پیش تا کنون، هم خود مستقل بوده و هم برای استقلال ایران مبارزه کرده و هرگونه وابستگی به بیگانگان را مردود دانسته، جزو جناح عربستان به شمار آورده است.

به این وسیله از آقای شهرام همایون میخواهیم که هرچه زودتر نادرستی این ادعاها را اعلام کرده و آنها را با صراحت کامل پس بگیرند. در غیر این صورت سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور ایشان را فردی ناراستگو دانسته و به هر نوع همکاری با کانال یک ایشان خاتمه خواهد داد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

12 خرداد 1400 برابر 2 ژوئن 2021

info@iranazad.info

http://www.iranazad.info

(*) https://www.youtube.com/watch?v=8vSvcSdF0ZU