Home خبرها ارشیو خبرها تقاضای کمک مالی
ارشیو خبرها - خبرها - سپتامبر 10, 2024

تقاضای کمک مالی

هموطن گرامی،

احزاب و تشکل های سیاسی و صنفی و سندیکایی ستونهای دموکراسی، آزادی و رفاه اقتصادی جامعه و ابزار مبارزه ملت برای تحقق و پاسداری از این ارزشها هستند که متاسفانه چه در دیکتاتوری گذشته و چه در نظام تمامیت خواه کنونی ایران همواره با پیگرد و سرکوب و از همه مهمتر با محرومیت از فعالیت آزاد و ارتباط با مردم در کشور روبرو بوده اند.

علیرغم همه این مشکلات تشکل هایی بوده اند که چه در داخل و چه در خارج از کشور به مبارزه ادامه داده و پرچم مبارزه برای استقلال، آزادی و دموکراسی را برافراشته نگاهداشته اند و اعضا و هوادارانشان وقت، امکانات، آزادی و برخی حتی زندگی خود را در این راه گذاشته اند.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور یکی از این تشکل هاست که بر سابقه مبارزاتی 75 ساله جبهه ملی ایران، موسس آن دکتر محمد مصدق و سایر مبارزان فرهیخته، پاکدست و فداکار خود برای آزادی و سعادت ملت ایران تکیه دارد.

سازمان ما از زمان تاسیس خود تا کنون نیازهای مالی خود را از طریق گرفتن حق عضویت از اعضاء و کمک های مالی ایشان و هواداران خود تامین کرده است. یکی از اقدامات ما تولید برنامه های تلویزیونی هفته ای برای معرفی اهداف و تاکید بر اهمیت مبارزه برای آزادی و دموکراسی و برخورد به مسائل روز بوده و تا کنون موفق به تولید و پخش بیش از 166 برنامه شده ایم.

این برنامه ها و سایر فعالیتها امروز به جایی رسیده که ادامه و گسترش آنها نیازمند کمک مالی بخش بزرگتری از شما هموطنان آزاده است و ما به این وسیله از شما تقاضای پشتیبانی مالی میکنیم.

در صورت تمایل به کمک خواهشمند است مبلغی را به نام و شماره حساب سازمان زیر حواله فرمائید:

نام حساب(گیرنده):                    INF-OA e. V.

شماره حساب:

IBAN: DE97 5485 0010 1000 4639 82

BIC: SOLADES1SUW

هیات اجرایی سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

بهمن انواری، کامبیز قائم مقام، بهمن مبشری، پوریا مطهری، همایون مهمنش

13 شهریور 1403 برابر 3 سپتامبر 2024