Home آرشیو هپلی هپلی در بهشت
آرشیو هپلی - تازه ها - هپلی - ژوئن 10, 2020

هپلی در بهشت

آقا راستش را بخواهید این کرونا بدجوری هپلی را ترسانده  طوری که در فکر اینست که هر لحظه ممکن است غزل خداحافظی را بخواند و به ناچار فکر آخرت هم افتاده که تکلیفش در آن دنیا چه میشود، آنهم بعد از اینهمه معصیت که تازه بیشترش هم بی لذت بوده است. هپلی پیش خودش فکر میکند  گرچه ممکن است نیش زبان زیاد زده باشد ولی هیچگاه بدی کسی را نخواسته و ضرر و زیانی به کس نزده. پس به همین جهت خود را مستحق بهشت می داند و همینجا از همه ی داغدیدگان حلالیت میطلبد.

 می دانم الان می گویید آرزو بر جوانان عیب نیست ؛ از هپلی جهنمی تر دیگر کیست که این جور به خودش وعده  بیخود می دهد. به هر حال  در این حیص و بیص دارد تمرین عربی هم میکند که از قرار معلوم در بهشت باید به زبان عربی با حوریان سخن بگوید و البته چند تا لغت هم بیشتر نمی داند که معلوم نیست به چه درد بخورد. این مشکل بهشت است که آزمون ورودی دارد، در جهنم که مثل همه جا انگلیسی صحبت میکنند. اما مشکلات دیگر هم هست. اول اینکه اصلاً  معلوم  نیست  بهشت کجاست و بهشتی چه مشخصاتی دارد.

هپلی اول فکر می کرد که بهشت همان است که در قران وعده داده شد و باغ‌هاي طرب‌انگيزی توصیف شده كه زير درختان آن نهرهای عسل جریان دارد و پر از حوری و دیگر اسباب لهو و لعب  است.

خوب وقتی که کمی این تصاویر را مجسم کرد و حسابی دهانش آب افتاد بعد این پرسش برایش پیش آمد که چه کسانی باید به این بهشت مشرف شوند؟ خلاصه اینکه  در آنجا باید با که نشست و برخاست کرد.

بازهم بیچاره هپلی فکر کرد خداوند مهربان هرکس خیّر و نیک اندیش است و کسی را که گناهی مرتکب نشده است به بهشت رهنمون خواهد شد. اما فقط با کمی جستجو بر هپلی معلوم شد که نه فقط با این زبان الکن عربیش هیچ حوری را نمی تواند تور کند بلکه اصولاً در مورد بهشت و راهیان بهشت از بیخ عرب است  و در این مورد هیچ چیز نمی داند.

از این جهت  هپلی چاروق را ور کشید و با موس عالمتاب به سراغ یک ملای اینترنتی رفت و از ایشان پرسید که آیا مسیحی و یهودی و بودایی و زرتشتی و.. غیره هم می توانند به بهشت بروند یا خیر؟

ملای خشمگین چنان فریاد ی بر سرش کشید که کم مانده بود هپلی سکته کند.

ملا فریاد زد ای ملعون قرآن و روایات به طور صریح اعلام می‌دارد که تنها اسلام و شیعه راه به بهشت دارد.

خوب  تکلیف روشن شد. هپلی فکر کرد من که از اول دین و ایمان درستی نداشتم و پس  باید بهشت را باید بی خیال باشم ولی بجز من هپلی ، 8 میلیارد جمعیت در جهان وجود دارد از این 8 میلیارد چند نفر پیرو تشیع ولی فقیه هستند و می توانند  راه به بهشت پیدا کنند؟

پاسخ روشن بود فقط سیدعلی گدا و توابع می توانند خود از آب کوثر بنوشند و در بهشت با همپالکی ها حال کنند.

نمی دانم در قران صحبت از جنایت و اعدام کردن مردم بیگناه  و دزدی و اختلاس وخوردن اموال مردم هم چیزی گفته شده یا نه، ولی اینطور که خود ملاها می گویند همه اینها با یک روضه و اشگ ریختن برای امام حسین شسته می شود. فقط نمی دانم دراین میان چرا اشگ دزد نان  بی اثر است ودستش قطع می شود.

حالا که هپلی از بهشت محروم شده بود ، ویرش گرفت که در مورد بچه ها بپرسد که آیا بچه ها که پاک و منزه هستند می توانند بدون هیچ تشریفاتی به بهشت بروند؟

 ولی این را هم کور خوانده بود.

ملا تذکر داد که اطفال به دو دسته اطفال مسلمان و اطفال كافران يا مشركان تقسيم مى شوند.

 البته حضرت فاطمه متصدی مهدکودک اطفال مسلمان شیعه است و اطفال کفار و مشرکان در اعراف جای می گیرند و«خداوند آنان را به داخل شدن در آتش امتحان مى كند، چنانچه فرمان او را اطاعت كنند، آتش بر آنان بَرد و سلام (خنك) شده و پاداش مى يابند و اگر اطاعت نكردند، آنان را به آتش دوزخ درمى آورد.»

هپلی هم فکر کرد البته آنهایی که جان سالم بدر بردند احتمالا به مهد  کودک  مادونا و مرلین مونرو سپرده خواهند شد. از همین حالا هم ​می شود حدس زد بچه ها و اصولاً پسربچه ها بیشتر مشتاق کدام مهد کودک هستند. در ضمن معلوم شد که در بهشت هم خودی و غیرخودی وجود دارد و در آن دنیا هم  خدای عالمیان خدای همه ی ابنای بشر نیست. آنجا هم طفلان معصوم را بجرم بی دینی در آتش می سوزانند. پس راه دور نرویم بهشت همین جمهوری اسلامی است. در این صورت تصمیم گرفت چند دست کفن تابستانی تهیه کند و تن به قضا بدهد. فقط باید جنس نسوز پیدا کرد.

چهارشنبه – ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

2020-06-10