Home آرشیو هپلی شازده ارّه- – هپلی
آرشیو هپلی - تازه ها - هپلی - سپتامبر 10, 2020

شازده ارّه- – هپلی

این بن سلمان احتمالاً شش ماهه، آنهم ماه قمری، به دنیا آمده وگرنه اینقدر در کارها عجله نمی کرد و نگاه به دست خاله اش جمهوری اسلامی می کرد و مثل او غربیله می کرد ولی برخی کم مایگی مادرزادی دارند و کاریش نمی شود کرد. وگرنه یکی نبود به این شازده سعودی بگوید تو اگر میخواهی قاشقچی را اره کنی راه دارد چرا از جمهوری اسلامی نمی پرسی و خودت را به زحمت می اندازی و آخر هم آبروی نداشته ات را به حراج می گذاری.

جمهوری اسلامی اگر خیری برای مردم ما نداشته برای قاتلان و تروریست راه های تازه ای ابداع کرده. راه های  تحسین آمیز و روش های دیپلماتیک بسیار جالبی برای ماستمالی کردن قضایا و این حق را به گردن تمام حکومت های مستبد و قاتل  تا قیام قیامت دارد.

بن سلمان خوب شروع کرد و با آزاد کردن رانندگی برای زنان و ساختن سینما و مجوز ورود به زنان وو البته خرج دلارهای سعودی، توانست  لقب  شازده اصلاح طلب را در رسانه های غربی برای خود کسب کند. حتا وقتی خبر قتل قاشقچی پیچید ترامپ که هنوز از هدیه یک میلیارد دلاری بن سلمان سرمست بود به سبک جمهوری اسلامی گفت این کار بن سلمان نیست بلکه کار عده ای «خودسر» است که سر خود اره گرفته اند دستشان ، ملت را به قطعات تقسیم می کنند.

ملاحظه می فرمایید فرهنگ اسلامی چقدر می تواند سریع رشد کند و نفوذ کند  تا آنجا که کاخ سفید هم از وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی پیروی کند؟

اما وقتی پای پول و دوشیدن پول در میان باشد رفاقت ها تبدیل به کدورت ها و دشمنی می شود. دیگر نه سی ان ان و نه فاکس نیوز و غیره یادشان نمی ماند  که شازده همین دیروز اصلاح طلب بود.

داستان کشتن و تکه تکه کردن قاشقچی را در سفارت عربستان سعودی در ترکیه را همه  می دانند. گناه او این بود که  در مقالاتی که در روزنامه واشنگتن پست می نوشت از جنگ عربستان در یمن،  و از دستگیری مدافعان حقوق زنان در عربستان انتقاد می کرد.

خوب شازده کله خری کردی دیگر. جمهوری اسلامی بسیاری از چنین مخالفان را به انواع و اقسام کشته و هیچ آثاری هم جا نگذاشته و آب هم از آب تکان نخورده ؛ خوب تماسی می گرفتی و راهنماییت می کردن، عربی هم که بلدند. اصلاً خودشان قاشقچی را میاوردند در محل تحویل میدادند و رسید می گرفتند یا ناپدیدش می کردند آن جوری که گویی دود شده رفته هوا.

ولی  قاتلین عربستان سعودی انصافاً افتضاح بارآوردند. حتا پس از  آن که مجبور شدند عده ای از اطلاعاتی ها را به ظاهر محاکمه و محکوم نمایند، اعلام شد که اسامی آنها  باید مخفی بماند که خود این موجب جارو جنجال شد. اقلاً این کار را از جمهوری اسلامی یاد می گرفتی که اسامی سلاخان را نباید فاش کرد و خیلی که در تنگنا قرار گرفتی باید به دادن چند حرف اختصاری مثل خ. ن یا  س. ا اکتفا کنی. جمهوری اسلامی این کار را برای اختلاسگران هم می کند چه برسد سلاخان که ارج و قربشان معلوم است. برای بعضی ها هم که  اصلا واجبی لازم می شوند حسابشان جداست.

خوب شازده بلد نیست دیگر. کاریش نمی شود کرد.  برادر اردوغان که از قبل می دانست که می خواهند قاشقچی را بکشند البته عطوفت اسلامی به اواجازه نداد که تازه داماد بیچاره را که می خواست به حجله برود خبر کند، ولی  توانست برای روز مبادا تمام مکالمات را ضبط کند.

این کارها لازم است بخصوص وقتی وضع اقتصادی همواره با بحران روبرو ست لامصب حلال مشکلات است این پول. این فایل های تصویری و صوتی خیلی زود تبدیل به دلار می شود.

خلاصه این جماعت بی عرضه نتوانسته بودند نعش تکه تکه شده را حتا در جعبه های گوناگون جاسازی کنند که همه در معرض دید دوربین های مختلف و لوازم صوتی  خود سفارت بود و کافی بود رندان به این دوربین ها وصل شوند و همه چیز را فیلمبرداری کنند. از همه بدتر اینکه گویا جعبه و ظرف برای جاسازی کم آورده بودند و قسمتی از قاشقچی را کباب کرده بودند.«یکی از ساکنان خانه‌های مجاور اقامتگاه «محمد العتیبی» سرکنسول سعودی در استانبول درباره رفت‌وآمد یا هرچیز مشکوکی در روز ناپدید شدن خاشقچی می‌گوید: «ما 12 سال است که اینجا زندگی می‌کنیم ولی هرگز ندیده بودیم آنها (در اقامتگاه سرکنسول) مهمانی کباب‌پزی داشته باشند. آن روز آنها در باغچه (آن ساختمان) مهمانی کباب‌پزی داشتند»!(روزنامه مشرق)» عجب ! ناشیگری تا این حد!؟

درست است که عربستان سعودی خوشبختانه هنوز جلاد دارد و خیلی راحت مثل آب خوردن سر را از بدن جدا می کند ولی شازده بن سلمان نمی داند فرق است میان جلاد و سلاخ.

جمهوری اسلامی حالا هر چندتا را دارد ، هم جلاد دارد هم سلاخ و هم آدمکش و تروریست.

 سلاخ هایی که می توانند پروانه فروهر یک زن بیگناه مبارز را در خانه تکه پاره کنند و ضربان قلبش را روی تکه های بدنش بشمارند. حکومت های این جوری بیشتر از آنکه به دیپلمات احتیاج داشته باشند به سلاخ احتیاج دارند.

می گویند به قاشقچی گفتند پیامی به بن سلمان نداری گفت نه ولی فقط بگویید ما که رفتیم به جهنم ولی  به امید دیدار.

۲۱ شهریور ۱۳۹۹

11-09-2020