Home آرشیو حسن بهگر هیولایی که خود ساختیم-حسن بهگر

هیولایی که خود ساختیم-حسن بهگر

در  گفتگوها و مباحثات اخیر انتخاباتی، تاج زاده مطلب بسیار مهمی را تأیید کرد که سال ها پیش برخی بدان اشاره کرده بودند و آن بمب گذاری وزارت اطلاعات در حرم امام رضا در روز عاشورای سی ام خرداد 1373 بود. در این بمب گذاری 27 نفر کشته و 300 نفر مجروح شدند. از سرنوشت خانواده ی کشته شدگان و این که شدت جراحات به چه اندازه بود و این 300 نفر به چه معلولیت و ناتوانی دچار شده اند و چگونه بقیه عمر خود را گذرانده اند خبری در دست نداریم.

گویا غرض از این عمل جنایتکارانه آن بوده که جوّ عمومی را علیه سازمان مجاهدین بشورانند. تاج‌زاده  همچنین می گوید «در مورد قتل‌های زنجیره‌ای به آقای خاتمی سناریو دادند عین مشهد؛ گفتند دو نفر منافق را بگویید آن‌ها بودند و از همین اعتراف‌گیری‌هایی که بلدند!»

 در این رابطه پس از دستگیری علیرضا رحمانی، وزارت اطلاعات ایران، مهدی نحوی را عضو سازمان مجاهدین خلق و عامل بمب‌گذاری مشهد معرفی کرد و تصویری چهره نگاری شده از او در رسانه‌ها منتشر شد. اوایل مرداد ماه خبر دستگیری مهدی نحوی را در حالیکه گلوله خورده بود، منتشر کردند. نظیر چنین سناریوهایی در مورد قتل های کشیشانی مانند مهدی دیباج  که جسد تکه تکه شده او را پیدا کردند و اسقف تاتائوس میکائیلیان که  در مسیر رفتن به دانشگاه تهران، با شلیک گلوله به قتل رسید نیز می بینیم. به گفته ی اکبر گنجی آنان را نیز وزارت اطلاعات کشته است.

از همه جالب تر اینست که محمد خاتمی به عنوان ریاست جمهوری سناریوهای وزارت اطلاعات را چشم و گوش بسته قبول کرده تا آبروی رژیم حفظ شود.

تصور می کنم چنین اقدامی توسط یک دولت علیه ملت خود بجز در دولت های کمونیستی گذشته در دنیا بی سابقه است.

دولت را ملت خلق کرده است که حافظ منافع و امنیت او باشد نه اینکه خود اولین دشمن جان و امنیت او شود. روزی که  این بمب گذاری انجام شد روز عاشورا بود که در مذهب تشیع یک روز مرجع است و نشانه ای از مظلومیت حسین و محل بمب گذاری آرامگاه امام رضا امام هشتم شیعیان که از نظر شیعه مکانی به نهایت مقدس است.

 مردمانی که کشته و مجروح شدند باید قاعدتاً مؤمن  به تشیع و چه بسا باورمند به جمهوری اسلامی بوده باشند ولی رژیم بدست خود آنها را قربانی کرده است. پرسش اینست که چگونه این رژیم ادعای مسلمانی می کند و این خون های ریخته شده بر دست ولایت فقیه چگونه می تواند پاک شود؟

حکومتی چنین ضد ملت خود تا کنون دیده نشده است و این هیولا را ما آفریده ایم. هیولایی که با آتش زدن سینما رکس متولد شد و همچنان مردم را برای ماندن در قدرت کشتار کرده است و برای ارزش های دینی خود هم پشیزی ارزش قایل نیست چه برسد به ارزش های ملی. این جمهوری اسلامی است که می خواهد ملت را ریشه کن کند و عوامل کشتار مردم و تجزیه طلب را در دامن خود پرورش می دهد و بال و پر می دهد.

کشتن این هیولا فقط از دست خود ما برمی آید. هیچ کس به جز ملت ایران توان نابود کردن این موجود خونخوار را ندارد. نباید بدان رحم کرد چون او هیچگاه به ما رحم نکرده و نخواهد کرد. جدال ما و او جدال مرگ و زندگی است. یا ایران باید بماند و یا جمهوری اسلامی. نگذارید این دو را در چشمتان یکی جلوه بدهند. پیروز این نبرد باید شما باشید.

دوشنبه 25 خرداد 1400

14/06/2021