Home آرشیو هپلی پیروزی ترامپ و خیطی سیاستمداران – هپلی
آرشیو هپلی - هپلی - ژوئن 29, 2019

پیروزی ترامپ و خیطی سیاستمداران – هپلی

آهای خلق جهان بدادم برسید!  من در حل این معما مانده ام ! من سر از کار مردم دنیا در نمی آورم . این مردم چرا لجباز شده اند؟

فرق نمی  کند می خواهد مردم ایران باشند یا مردم آمریکا باشند( گو اینکه خیلی ها می گویند آمریکایی ها از ایرانی ها یاد گرفته اند) می گویید چی ؟ مقصودم همین انتخابات اخیر آمریکاست .

همه ی نخبگان و سیاستمداران جهان بدترین حرف هار ا به ترامپ زدند حتا هم حزبی های او و برگزیدگان جمهوریخواهان از او امید بریدند و به کاندیدای دموکرات ها رای دادند. هنرپیشگان مشهور و آرتیست های نامدار هالیوود و غیره به او تف کردند و گفتند اگر او را ببینند خیلی دلشان می خواهد یک مشت بدهانش بکوبند و یک بادمجان پای چشمش بکارند؛ حتا سیاستمداران غرب که به سیاستمداری معروفند و با پنبه سرمی برند این بار رودربایستی را کنار گذاشتند و بدترین نسبت ها را به ترامپ دادند.

 رولاند رئیس جمهور فرانسه گفت حالم از او بهم می خورد . اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت او صلاحیت ریاست جمهوری ندارد . نخست وزیر انگلیس گفت حرف های او احمقانه است.

توجه کردید ؟ اینها را خدای ناکرده سیاستمداران جهان سوم از قبیل قذافی ، احمدی نژاد و ایدی یمین و.. نگفتند اینها را کهنه کاران دیپلماسی غرب گفتند ولی مردم به حرف آنها گوش نکردند و به ترامپ رای دادند!

حالا آرتیست ها و ورزشکاران و رقاص ها و غیره همه به کنار اشکال قضیه اینجاست که از فردا همین سیاستمداران که به او بدترین فحش ها و ناسزاها را داده اند باید با او دست بدهند به او تبریک بگویند ، خوشآمد بگویند ، مجیزش را بگویند و سبزیش را پاک کنند. آخر ناسلامتی او حالا اقای جهان و صاحب بزرگترین سرمایه است و بزرگترین نیروی نظامی جهان را یدک می کشد و نفس کش می طلبد.

خیلی دلم می خواهد اولاند وقتی دست ترامپ را می فشارد و به چشمانش نگاه می کند به او چه می گوید؟

من  ضمن تسلیت به همه سیاستمداران بایت  خیطی اخیرشان و ضایع شدنشان در پیشگاه جهانیان از خوانندگان می خواهم  محض رضای خدا  هپلی را راهنمایی کنند و به او بگویند نخبگان پرت و پلا می گویند یا ارزش ها و حرف های نخبگان برای مردم بی ارزش شده است ؟

8  نوامبر 2016

برخی از اظهار نظرها برای ثبت در تاریخ :

بایدن: ترامپ بد نیست بلکه نادان است

اولاند: حالم از «افراط‌های» ترامپ بد می‌شود.«ترامپ شما را به عق زدن می اندازد.»

اوباما ترامپ را مناسب ریاست جمهوری ندانست.

دیوید کامرون: عقاید ترامپ درباره مسلمانان  احمقانه است!

کاندوليزا رايس،  «بس است! دونالد ترامپ نبايد رئيس جمهور باشد. بهتر است کناره گيري کند.»

جب بوش فرماندار فلوريدا و رقيب انتخاباتي ترامپ در مراحل مقدماتي حزبي، در توئيتر نوشت: «به عنوان پدربزرگ دو دختر ارزشمند، هيچ پوزشي سخنان شرم آور ترامپ درباره زنان را توجيه نمي کند.»سناتور ميچ مک کانل رهبر اکثريت جمهوريخواه در سناي آمريکا گفت اين گونه اظهارات نفرت انگيز در هر شرايط و وضعيتي، غيرقابل قبول است. او ابراز اميدواري کرد که ترامپ مستقيما از زناني که وي در نوار ويديوئي اش به آن ها اشاره کرده عذرخواهي کند.

کوين مک کارتي رهبر اکثريت جمهوريخواه در مجلس نمايندگان نيز از ترامپ خواست عذرخواهي اش را بدون هيچ پيشوند و پسوندي کامل کند.

جيسون چافتز، نماينده ايالت يوتا در مجلس نمايندگان که رئيس کميته نظارت اين مجلس است، گفت «وجدانش اجازه نمي دهد که از آقاي ترامپ براي احراز مقام رياست جمهوري آمريکا حمايت کند.» او اظهارات ترامپ را «نفرت انگيز ترين و توهين آميز ترين» جملاتي دانست که مي توان متصور بود.

گري هربرت فرماندار ايالت يوتا نيز اظهارات ترامپ را «وراي توصيف هايي دانست که براي توهين به کار گرفته مي شود.»

سفیر فرانسه در آمریکا در توئیتر خودش نوشته بود یک جهان در برابر چشمانم فروریخت ! یک سرگیجه ! پس از این انتخابات هرچیزی ممکن است .(بعداز انتخاب ترامپ این نوشته  پاک شد)

 کوین اسپیسی:ترامپ از شخصیت‌های بد داستانی هم بدتر است

دیوید مِیِر در وب‌گاه کورا»دونالد ترامپ از اختلالی رنج می‌برد که بر اساس دانسته‌های من، قبلا فقط یک بار به آن اشاره شده‌است. او از آفلونزا رنج می‌برد

 فرانک والتر، وزیر خارجه آلمان، نیز در اشاره به دیدگاه ترامپ درباره مسلمان ها گفته است که ترامپ «واعظ تنفر است.»

لو جیوی» وزیر اقتصاد چین اخیرا در یک مصاحبه آقای ترامپ را یک «نوع غیرمنطقی» خطاب کرد.

اشتاین مایر (وزیر امور خارجه آلمان):تعریف ترامپ از امریکا به عنوان کشوری که توسط دشمنانش محاصره شده، عجیب و مضحک است.

جانسون (وزیر خارجه بریتانیا): با وجود کم شدن جرم و جنایت در لندن و نیویورک وحشت من از روبرو شدن با خود شخص ترامپ است.

مت گرونینگ، خالق این مجموعه تلویزیونی به روزنامه گاردین گفته است: “آن زمان در سال ۲۰۰۰ ما پیش‌بینی کردیم که ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، چون او مسخره‌ترین کسی بود که فکر می‌کردیم بتواند رئیس‌جمهور شود، الان هم این‍گونه است. ورای طنز است.”