Home ستون آزاد آرشیو ستون آزاد شورای خانوادگی گذار !-اسماعیل هوشیار
آرشیو ستون آزاد - ستون آزاد - سپتامبر 27, 2019

شورای خانوادگی گذار !-اسماعیل هوشیار

حسن شریعتمداری، رئیس”شورای مدیریت گذار”: پروسه فروپاشی یقینا آغاز شده و ما باید یک جایگزین برای این نظام معرفی کنیم تا این فروپاشی سیاسی به فروپاشی اجتماعی منجر نشود…
حسن شریعتمداری فرزند بزرگ آیت‌الله سید کاظم شریعتمداری است که خودش را از خمینی بالاتر میدانست . مخالف ولایت فقیه نبود فقط خودش را واجد شرایط برای ولایت فقیه بهتر از خمینی میدانست . امام خمینی هم ساباندش به الک … حسن به موازات تحصیلات دانشگاهی، به تحصیل فلسفه و الهیات در حوزه علمیه قم پرداخته‌است و با فقه اسلامی آشنایی دارد. حسن شریعتمداری حزب چپ میانه دینی «جمهوری خواهان ملی ایران» ، همچنین از مؤسسین اتحاد جمهوری خواهان ایران در سال ۱۳۸۲ است.
این آلترناتیو جدید در آستانه سفر روحانی به نیویورک و ملاقات حسنک با مکرونک و مرکلونک، در آستانه سخنرانی ترامپ ، در آستانه این شب جمعه وحکایت ظهوریک راس امام زمان معنی خفنی دارد.دویچه وله تخصص معرفی آلترناتیو رادارد انگارمعرفی آلترناتیودر انحصارش است ، مدتی قبل هم آلترناتیو چپها و راستها و میانه… را هی معرفی کرد . هرچی آلترناتیو تعدادش بیشتر باشه ، قدرت مانور ولایت فقیه در اسکول کردن مخاطب بیشتر میشه .
دویچه وله به نقل رئیس آلترناتیو نوشت : «سلطنت طلبها نگران نباشند . آنها در شورای مدیریت گذار هستند و خود آقای رضا پهلوی هم در مصاحبه‌ای که داشت سلطنت انتخابی مانند مالزی را برای ایران ترجیح می‌دهد و نه شکل موروثی آن را. بنابراین آنها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران یک سلطنت موروثی و همیشگی را برنمی‌تابد و وکالت ملت برایشان کافی است .
الان 40 سال است ، هر که توی خونه دعواش شد یا از بیکاری حوصله اش سر رفت ، زد تو کار ساخت آلترناتیو … یه یا علی گفت و چراغی روشن کرد و بساط جایگزین و آلترناتیو پهن کرد … در این چهل سال در خارج ایران هی آلترناتیو ساختند ولی حکومت اسلامی باز هم دوام آورد و با هر آلترناتیو جدیدی انگار محکمتر شد !
چون از داخل هیچ تحولی جمعی و جدی نبود و نیست . وقتی در داخل ایران خبری نباشد هر تولدی در خارج ایران مثل شرکت سهامی میماند با شیتیل نامحدود و بدون مسئولییت ، که رابطی به مردم و مبارزه ندارد … هر فرد یا نیرویی ، مدعی همراهی مردم با خودش و یا تحرکات خودش را مردمی میداند ، یک فراخوان جهت اعتصاب عمومی و فلج کننده در داخل ایران بدهد اگرمردم گوش کردند آنوقت حق دارد به نام مردم بساط پهن کند . آنوقت خود ولی فقیه هم مجبور میشود جدی بگیرد ! به جز این زیاد روی دویچه وله و امثالهم حساب باز نکنید .همین الان مرکل و ماکرون و خوک وکفتار درحال ملاقات با نماینده ولی فقیه در سازمان ملل نیویورک هستند …
کارگران هپکو سرکوب میشوند ، دختر آبی را خودسوزی میکنند ، زندانها پر است و زندانی هایی که خودکشی میشوند ، حجاب اجباری در حکومت اسلامی هنوز حرف اول است ، مشتی پیرسگ آخوند با یک قرن طول عمرمخرب و یک قانون اساسی شریعت اسلامی عهد عتیق برای 80 میلیون فتوا میدهند چی بد است و چی خوب است .
عربستان به موشک بسته میشود تا مقام عظمای ولایت فقیه با قدرت در نیویورک بسلفد و غرب هم این جیغ ریقوی عظما را به قیمت خوب میخرد تا بازی ادامه پیدا کند ، سوریه به تلی از خاک تبدیل شد … مردم یمن میسوزند ، بحران در خاورمیانه هر روز شعله میکشد آنها در سازمان ملل مشغول تقسیم لواشک بین هم هستند،شما داری برای کجا آلترناتیو میزنی حاجی ؟ جناب شریعتمداردوست داری جشنی خصوصی و خانوادگی با قبیله خودتان داشته باشید مبارک است ، ولی به نام مردم و جایگزین و آلترناتیو ایران لقمه اندازه شماها نیست … هیچکس به تنهایی نمیتواند لقمه ای به نام ایران را قورت بدهد .
وزیر امور خارجه حکومت اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه “سی‌بی‌اس” از آمادگی ولایت فقیه برای دستیابی به یک توافق دائمی خبر داد.فعالان سیاسی معتقدند توافق دائمی همانا در دفن تاریخی سیستم ولایت فقیه معنا دارد.
روحانی رئیس جمهور ولایت فقیه هم گفت پاسپورت حکومت اسلامی را عزت میکنم ولی مذاکره نمیکنم .
اروپا از سختی نجات برجام حرف میزند در حالی که حفظ جنازه ها جهت یادگاری با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی سخت نیست…
گرتا تونبرگ نوجوان سوئدی که برای مبارزه با تغییرات اقلیمی فعالیت می کند در سخنانی پرحرارت گفت: “شما با کلمات توخالی مرا از رویاهایم و کودکی ام محروم کرده اید. تازه من جزو خوش شانس ها هستم.”هیچ چیز سر جایش نیست. من نباید اینجا باشم. من باید آن طرف اقیانوس الان در مدرسه باشم. در مقابل شما به ما جوان ها چشم امید دوخته اید. چطور رویتان می شود؟” “مردم دارند جانشان را از دست می دهند. اکوسیستم ها یکجا در حال فروپاشی هستند. انقراض انبوه (گونه های زیستی) شروع شده. و شما فقط می توانید از پول و رشد بی وقفه اقتصادی … حرف بزنید. چطور رویتان می شود؟
چطور رویشان میشود برای خودسوزی دختر آبی اشگ تمساح بریزن و همزمان با قاتلش مذاکره کنند و آبگوشت کوفت کنن جناب رهبر یا سیاستمدار ؟
دنیا بوی گندی گرفته ، بوی خون ، بوی آخوند ، بوی گفتگو با فاشیسم دینی ، بوی اسکول کردن مردم . به کودکی اجازه سخنرانی میدهند تا در سازمان ملل به سیاستمداران معترض باشد که چرا کودکی اش را ربودند و همزمان جلوی چشم همه همان بوی گند را منتشر میکنند در ملاقات با نماینده ولایت فقیه در ایران ، با طالبان و داعش و ….


25.09.2019
اسماعیل هوشیار