Home ستون آزاد آرشیو ستون آزاد راه خطرناک اسراییل برای بی ثبات کردن ایران به جنگ داخلی می انجامد – کاوه فرزند ملت

راه خطرناک اسراییل برای بی ثبات کردن ایران به جنگ داخلی می انجامد – کاوه فرزند ملت

در طول دو هفته گذشته اتفاقاتی مانند کشته شدن مشکوک 6 نفر از فعالان هسته ای و هوا فضای سپاه پاسداران؛ نشت گاز در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد که بر اساس اخبار رسمی ولایت  که قطعا خالی از حقیقت است به مجروح شدن 130 نفر منجر شده است ( اخبار غیر رسمی از کشته شدن 40 نفر و مجروح شدن چند صد نفر حکایت دارد) ، سرقت عجیب و باور نکردنی از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه (که بدون دست داشتن یک سازمان امنیتی انجام آن غیر ممکن است ) و نهایتا دیروز دوشنبه یک واقعه راهزنی که در آن افراد ملبس به یونیفرم ماموران نیروی انتظامی  در نزدیکی کارخانه فولاد اهواز تمامی اموال و دارایی های مسافران یکدستگاه اتوبوس ایران پیما را به سرقت بردند به وقوع فضای نا امنی گسترده در ولایت خامنه ای انجامیده است .

تاریخچه این نوع عملیات به چند سال اخیر برمی گردد، انفجارهای گاه و بیگاه در مراکز هسته ای و فضایی ولایت، کشتن فعالان هسته ای و بخصوص کشتن فخری زاده مغز متفکر بیت خامنه ای  در  امورهسته ای و نهایتا سخنرانی وزیر اطلاعات سابق ج.ا. مبنی بر اینکه موساد در همه جا نفوذ کرده و مسئولین امور ولایت حتی نسبت به حفظ جان خود هم مطمئن نیستند، نقطه تاکیدی براین موضوع بود که ج.ا. در مقابله با نفوذ موساد و سیا به دورترین ترین مراکز امنیتی خود شکست خورده است.

این نظرکه اسراییل و آمریکا قدرت و امکان بر هم زدن تعادل نظام ولایی را دارند و در این مقالات (1و2)به آن اشاره شده بود،اکنون بر هیچکس پوشیده نیست

 نمی توان احتمال دست داشت اسراییل و حتی سیا را در سرقت بانک ملی ، آتش سوزی های گاه و بیگاه در مراکز صنعتی و حتی جریان راهزنی اخیر جاده اهواز رد کرد و این در حالی است که دست داشتن این دو سازمان اطلاعاتی در ترورو تخریب مراکزاطلاعاتی و فعالان هسته ای ولایت قطعی است .

 به نظر می رسد که اسراییل با توجه به مشاهده ناتوانی اطلاعات سپاه در کشف شبکه های نفوذ موساد در ایران، یک قدم پارا فراتر نهاده و از ترور و تخریب مراکز مستقیما وابسته به نظام سعی در ایجاد نا امنی و با هدف اثبات ناکار آمدی و ناتوانی ج.ا. برای کنترل امور دارد . تظاهرات روزانه و ساعت به ساعت اقشار ناراضی ، سرکوب تظاهر کنند گان از بازاری ، بازنشسته و کارگر و کارمند نیز بر وخامت اوضاع می افزاید و از سوی دیگر حکومت نیز از امکان ارائه هر چشم اندازی برای بهبود اوضاع و یا حتی وعده به بهبود اوضاع به مردم ناتوان است. خامنه ای نیر به مانند همه مستبدان فاشیست تاریخ بر اساس توهمات خود ، بر رسیدن به خواسته های غیر عقلانی خود پای می فشرد.

 از سوی دیگر اکثریت جمعیت مردم ایران  هنوزعزم سرنگونی ندارند که دلیل محکم  این واقعیت   عدم توجه تظاهر کنند گان  به تلاش ها و تشثبات دو مجموعه فعال مجاهدین و سلطنت طلبان است و اسراییل برای پر کردن جای خالی فقدان حرکت سراسری سرنگونه طلبانه بر اقدامات ایذایی خود افزوده است . اگر مردم عزم سرنگونی داشتند ، مجاهدین مدعی وجود حالت انقلابی در میان مردم و یا رضا پهلوی با یک فرمان مبنی بر اعلام اعتصاب عمومی و تظاهرات گسترده در چشم بهمزدنی طومار رژیم را در هم می پیچیدند.

 ناکارآمدی سرنگونی طلبان خارجی و مجاهدین خلق و سلطنت طلبان در رهبری  وقوع اعتصابات گسترده و همراهی اکثریت مردم ایران با تظاهر کنند گان ، منجر به تشدید عملیات ایجاد ناامنی گسترده از سوی اسراییل با همکاری مجاهدین خلق و شاید عناصری از سلطنت طلبان و یا ساواکی های سابق شده است که ادامه و تشدید این وضعیت در صورتی که به اضمحلال قدرت مرکزی حاکم بر ایران منجر شود ، می تواند به جنگ داخلی و هرج و مرج بینجامد  .

 آمریکا و ناتو این اشتباه را در لیبی ، سوریه ، عراق و افغانستان مرتکب شده و در همه حالات جز به منافعی کوتاه مدت در این مناطق دست نیافتند. در عراق شیعیان متحد خامنه ای ، در افغانستان طالبان ، در سوریه بشار اسد خون ریز در یمن جنگ داخلی و در لیبی هرج و مرج و یک حکومت اخوانی قدرت را در دست گرفته است. بلاهت سیاستمداران آمریکایی و عدم شناخت آنان از منطقه با کشته شدن صدها هزار نفر، دستگیری ، شکنجه و اعدام مردم توسط نیروهای خارجی و مزدوران آنان در عراق و افغانستان بلازده و لیبی و یمن منجر شد .

 ما مردم مشرق زمین سال هاست که می دانیم که رنج وخانه خرابی و جنگ در سرزمین های ما رنگین  پوستان برای سیاستمداران کشورهای آمریکایی و اروپایی اهمیتی ندارد ، از یاد نمی بریم که سربازان آمریکایی در عراق و افغانستان زنان مسن را مورد تعرض جنسی قرار داده و در چشم بهم زدنی ساکنان روستاها را زیر رگبار مسلسلهای سنگین می گرفتند،از این رو نباید برای رنج وخانه خرابی مردم به آنان هشدار داد . همه میدانند که عجله فرانسه برای حمله نظامی ناتو به لیبی ، بالابردن سهم نفت خود و مصادره دارایی های لیبی در بانک های خود بود .

 اما مردم اسراییل و یهودی ها که خود در جریان هولوکاست با وحشانیت سیاستمداران چشم آبی 6 میلیون قربانی دادند ، نباید در اقدام برای نابود کردن ایران به طرح های آمریکا محور تن دهند.

در عین حال  می توانیم توجه دولت های اروپایی و آمریکا را به موضوع از دست رفتن منافع خودشان در نبود دولت های مقتدر در منطقه جلب کنیم . بنظر می رسد اسراییل نیز در پی ارتکاب اشتباه جورج بوش پدر و پسر در حمله  به منطقه است، اسراییل اگر فکر می کند با نا امن کردن ایران و نابودی قدرت مرکزی می تواند متحدان خود یعنی رضا پهلوی و یا مجاهدین را بقدرت برساند سخت در اشتباه است، در حالت جنگ داخلی و فقدان قدرت مرکزی در ایران، روسیه همراه با حزب اللهی ها قطعا بخش های مهمی از ایران  را اشغال خواهند کرد و در بقیه مناطق شاهد جنگ های قومی ، جنگ میان آذری و کرد  وحمله ترکیه برای اشغال بخش های آذری زبان خواهیم بود و ازدست رفتن امنیت شاهراه بین المللی تنگه هرمز به نفع هیچکس نیست و اقتصاد رو به موت سرمایه داری جهانی را یک قدم دیگر به مرگ نزدیک تر خواهد کرد ، جابجایی قدرت در منطقه  بدون بوجود آمدن فوری یک نیروی حکومتگر قوی ، موجب سربرآوردن نیروهای تازه نفس بنیاد گرا از نوع سلفی ها در سوریه، در عراق و در ترکیه خواهد شد و امنیت اسراییل که خود در خانه شیشه ای نشسته است را به خطر خواهد انداخت. سید حسن نصرالله و حماس اگر احساس کنند که حامی آنان ج.ا. در حال نابود شدن است احساس خطر مرگ کرده و اسراییل را قطعا  مورد حمله قرار خواهند داد. سپاه پاسداران نیز اگر احساس خطر سرنگونی کند قطعا شروع به حمله های انتحاری به منافع آمریکا و اسراییل در منطقه خواهد کرد. طرفداران حمله به عراق و افغانستان قطعا به یاد دارند که مخالفان آن حمله نتایج حمله به افغانستان و عراق  را به آنان گوشزد کرده بودند و با جواب این که  طالبان پاپتی را خرد خواهیم کرد و ، صدام را نابود خواهیم کرد و…روبرو شده بودند . نا امن کردن ایران لقمه بزرگی است که قطعا در گلویتان  گیر خواهد کرد و راه تنفستان را خواهد بست .

 می توان به اسراییلی ها گفت که در نا امن کردن ایران با آتش بازی می کنند . مردم و روشنفکران ملی و مترقی ایران بعنوان سیاسی و آگاهترین نیروهای اجتماعی منطقه خود نیز بدنبال رها شدن از حاکمیت ولایت اهریمن هستند، اما برای اقدام به حرکت نهایی و سرنگونی منتطر شرایطی هستند که خرد کردن گردن خامنه ای منجر به جنگ برادر کشی داخلی، اشغال ایران، وقوع جنگ های قومی و نا امن شدن خلیج فارش نشود ! .

شکی نیست که اسراییل به مانند هر کشور دیگر حق دفاع از خود دارد، اسراییل حق دارد نسبت به ماجراجویی های ” ولایت” در منطقه در تجهیز گروه های تروریست عرب و فلسطینی و مشخصا حزب الله لبنان به موشک های کشنده ، حساس باشد ، اما راهی که اسراییل برای مقابله با ج.ا. ایران برگزیده است خانه ما ایرانیان و منطقه را به آتش خواهد کشید ، حتی اسراییل خود نیز بشدت تحت تاثیر نبود امنیت در ایران قرار خواهد گرفت. هیچ ایرانی غیرتمند و یا ساکن کشورهای منطقه نمی تواند نسبت به این اقدامات بی تفاوت باشد. دلتمردان اسراییل بهوش باشند که اقدامات ایذایی و تخریبی سازمان های اطلاعاتی اشان ، منجر به گسترش تفکرات ضد یهودی در منطقه و در میان ایرانیان نیز خواهد شد. امری که هیچ دولتمرد عاقل اسراییلی نباید نسبت به  شعله ور شدن آن بی تفاوت باشد .

22.06.15

لینک شنیداری  مقاله :

1-      سربازان گمنام امام زمان در رصد مرگ آور سربازان حضرت موسی      https://wp.me/p3s7fg-6NJ

2-      ” اسراییلی ها ” از رگ گردنشان به آنها نزدیکترند .