Home ستون آزاد آرشیو ستون آزاد شکسته باد دستی که حکم قطع دست و پا و اعضا بدن انسانی را صادر می کند-افسانه خاکپور

شکسته باد دستی که حکم قطع دست و پا و اعضا بدن انسانی را صادر می کند-افسانه خاکپور

حکم قطع انگشتان دست یک زندانی در بهداری اوین اجرا شد

کدام کافرگفته حقوق بشرزبانش بریده باد..

ما خودمان از بادیه عربستان قانون شرع برای کم کردن شربشر خدا نشناس آوردیم که چشم حقوق بشررا هم ازحدقه در می آورد،  ما با بشر بلانسبت مثل حیوان رفتار می کنیم صد رحمت به حیوان بی زبان..

متهم بی حق دفاع و بی وکیل را در دادگاه انقلاب اسلامی مفسد فی الارض اعلام کرده اورا با دست راست قطع شده سپس با پای چپ قطع شده سپس با نفی بلد به پای چوبه دار میفرستیم .

ما خودمان مجازات قصاص داریم و هرکه را به ظن خود مظنون دیدیم قصاص می کنیم یعنی که قانون بادیه نشینان عصرحجر صحرای عربی را بی برو برگرد در سرزمین پارس اجرا می کنیم تا مایه رعب و وحشت کوچک و بزرگ شویم تا خواب خوش و آرامش را ازهمگان سلب کنیم.

ما سارقان امنیت و آسایش ملت ایران، ما کلاهبرداران با سابقه اموال دولت و ملت ایران   ما تخریب گران و تاراج دهندگان اموال ملی و عمومی کشورایران روزانه دست چند سارق کیف ودوچرخه و چرخ دنده و قطعات یدکی و سارق طلا فروشی را قطع کرده  واجر خود را از درگاه خدای عزوجل می طلبیم..

برای آنکه از پیشرفت درکاربرد تکنولوژی ناقص سازی بشرعقب نمانیم گیوتین هم ازخارج وارد کرده و طرزاستفاده آنرا به مامورین زندان آموزش داده ایم..

ما اصلا کاری نداریم که این جنایت موحش در قرون دور دست  1792 در فرانسه اجرا شد و آخرین موردش در سال 1977 بود و در سال 1981 حکم اعدام  بعنوان یک عمل ضد بشری در این کشور منسوخ شد.

امریکا واردات گیوتین را شامل تحریم ها کرد یا نکرد ما چینی آن را قاچاقی از چین وارد کرده ایم تا درس عبرتی  بدهیم به سارقین بیکار و گدا و بی نوا که در میان سران نه پول دارند نه پارتی  .

ما متهم مستمند فلک زده سالم را برای رضایت خدا همه عمرمعلول کرده و راهی برای آموزش واصلاح انسان ها نمی گذاریم.

در امرقصاص اگر قبلا دست راست مجرم را بریده باشیم حالا نوبت بریدن دست چپ اوست و اگر آن ولد وزنا دست چپ نداشته باشد یک پای او را قطع می کنیم و جوانی را لنگ لنگان به زندان می سپاریم

حالا هی دم بزنید از حقوق بشرغربی استغفرالله .

این بشری که زیر سایه منحوس ما دیگردست و پا هم ندارد دیگر از دنیا چه می خواهد

اگرهم برحسب اتفاق هم اززیردست ما قسردررفت برود از خوارج دست و پای مصنوعی بخرد و با ویلچر در خیابان ها بچرخد..

برادران طالب بفرمایید ما انواع واقسام دیه اسلامی تعیین کرده ایم دراین تقسیم دیه  قطعات بدنی هیچ کشوری به پای صنعت ناقص سازی ما نمی رسد برکت الله.

قانون اسلامی ناب ما که دیه چشم و دیه چشم شب کور، دیه چشم لوچ، دیه کورمادزاد  دیه لب و دندان، دیه گوش و نرمه گوش دیه زبان و گردن و فک و ناخن دیه بیضه و نشیمن گاه را معادل چند صد دینار دانسته است

ولکن ما فرق می گذاریم بین دیه مرد مسلمان با دیه زن مسلمان و کافر که کشتن اش دیه ندارد و بهایی و باقی و یاغی که قتلشان واجب است برهرمرد مومن مسلمان

کدام بی حیا از حقوق زنان گفته که همانا کفرگفته.

ما خودمان حقوق زنان را کف دستشان گذاشتیم قبول ندارید بروید وضعیت زنان ایران را سرمشق کنید ای برادران طالبان از ما بیاموزید که در قتل نفس و آمارآن سرآمد جهان اسلامیم.

بله در بلاد اسلامی زنان هم حق کتک خوردن در صورت عدم اطاعت از شوهررا دارند هم حق صیغه شدن را هم حق تحمل چهارهووی رسمی و چهل هووی غیررسمی و  شرعی را دارند.

بلی زنان هم تکلیف دارند هروقت مرد میلش کشید آنها را بی نفقه و بی فرزند در کوچه رها کند به امید خدا.

هم حق دارند بگویند مهرم آزاد جانم خلاص.

الاخص درغلتیده در این همه حق، الحق که مایه پررویی است دم زدن از حقوق زن.

چرا غرب ازما درس نمی گیرد تا حق شهروندان زیاده خواه را این طور کف دستشان بگذارند.

برادران دژخیم طالبان هم از روی دست ما نگاه کردند و زنان را چپاندند در برقع و آنقدر سنگ بر سرشان زدند تا به حکم اسلام جان دادند

در بلاد خرتوخرپاکستان هم مرد با غیرت مسلمان زن خودش را کور یا شل و پل کرده یا اگرخشم برآورد با یک پیت بنزین زنده زنده می سوزاند و خیالش از امربه معروف و نهی از منکر راحت .

آخرچه می خواهد این بشربی عقل سرگردان که هی حقوق بشرغربی را توی سرما می زند .

در سایر بلاد عربستان و نیجریه و افغانستان هم بحمدالله این رسوم برقرارند و زنان چون گله گوسفند پشت دیوارها نشسته و ازچشم نامحرم مصون و در امان اند.

و ما خیالمان راحت زن جوان دیگری را صیغه می کنیم و آن ضعیفه اولی را به امان خدا رها می کنیم  که درهای بهشت و حوریان بر ما گشوده باد..

ایهاالناس بشر بدبخت ذلیل خبیث بی ایمان بنگر که ما با قصاص و سنگسار و دیه امور دنیوی را حل کردیم و گورستانها را در سراسر ایران گستردیم و زندان ها، نوانخانه ها و مریض خانه ها را پر کردیم .

کورباد چشم نابینا کر باد گوش ناشنوا.

سیزده ژوین دوهزار و بیست و دو

منابع

https://www.geo.fr/histoire/la-guillotine-ou-lhistoire-dune-machine-a-executer-humaniste-devenue-rasoir-national-209485
https://fr.wikipedia.org/wiki/Guillotine
https://www.iranintl.com/202206035550
https://www.radiofarda.com/a/amputation-fingers-iran-thief/31881386.html

حکم قطع انگشتان دست یک زندانی در بهداری اوین اجرا شد

۱۴۰۱/۳/    ۱۳

دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ تهران ۲۳:۴۵ <

خرداد ۲۲, ۱۴۰۱  رادیو فردا

بنیاد برومند