Home ویژه ایران لیبرال آرشیو ویژه ایران لیبرال پیشنهاد حقوق انسانی برابر در سرزمین فلسطین – سیاوش ایراندوست

پیشنهاد حقوق انسانی برابر در سرزمین فلسطین – سیاوش ایراندوست

تحمل نکبت حکومت اسلامی از سوی مردم ایران کم نیست که اخیراً گرگی که چشم دیدن ایران را ندارد، با پیشنهاد برای مشکل کم آبی ایران در لباس میش ظاهر شده است.

خاک بر سر حکومت اسلامی مستقر در ایران که حکومت یهودی مستقر در سرزمین فلسطین با به رخ کشیدن فاجعه های زیست محیطی ناشی از حکومت اسلامگرایان در ایران، در صدد جلب توجه مردم ایران برآمده است.

البته جنایتکار سیاسی مستقر در ریاست دولت یهود، تنها به بحران آب در ایران اکتفا نکرده و مسخره بازیش را به پیام در باره ی بازی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه هم کشانده است.

در هر صورت، جدی گرفتن پیامهای اینگونه جنایتکاران سیاسی که نمونه ی جنایات علیه بشریتشان، انداختن داعش به جان مردم منطقه بود و پشتیبانی عملیاتی از وحشیگریهای داعش، جنایاتی که در تاریخ بشریت بی همتاست، به سخره گرفتن انسانیت است. اما می توان برای نجات انسانیت از چنگال این دشمنان انسانیت پیشنهادی داد.

این پیشنهاد در حوزه ی سیاست و انسانیت است. مردم اسرائیل قربانی یک رژیم فاشیستی قومی مذهبی کودک کش هستند که انسانیت را از آنان دریغ می کند. مردم ایران از انسانیت و از همه ی انسانها حمایت می کند و به همین دلیل می خواهیم به نجات مردم اسرائیل از توهمهای برتری جویی فاشیستی قومی مذهبی صهیونیسم و از چنگال رژیم فاشیستی مذهبی ضد انسانیت اسرائیل کمک کنیم.

تشابه اسلامگرایی و صهیونیسم در زمینه ی اختلاط دین و سیاست بارز است. ایدئولوژی صهیونیسم دخالت دین در سیاست است، جدایی دین یهود از سیاست منجر به فروپاشی دولت فاشیستی یهودی اسرائیل و ایجاد دولتی دموکراتیک و فراگیر در سرزمین فلسطین با حقوق شهروندی و انسانی برابر همه ی ساکنان سرزمین فلسطین می شود. صهیونیسم و اسلامگرایی با اجرای لائیسیته، جدایی دین و سیاست، فرو می پاشند.

البته اجرای لائیسیته و ایجاد دولت دموکرات فراگیر در سرزمین فلسطین بر عهده ی مردم ساکن در سرزمین فلسطین است. اجرای لائیسیته و برقراری دموکراسی در کشور ایران بر عهده ی مردم ایران است. کسی که فکر می کند که قدرت نظامی و زور فعلی اسرائیل و پشتیبانی آمریکا از اسرائیل، مانع همیشگی ایجاد دولت دموکرات فراگیر در سرزمین فلسطین است که حقوق انسانی همه ی ساکنان سرزمین فلسطین را تضمین کند، به این هم توجه کند که اگرچه در کوتاه مدت چنین است، اما در بلند مدت قدرت فکر درست برای انسانیت و همت مردم از قدرت نظامی و زور اسلحه بیشتر است. ایران – 8 تیر 1397